Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (1)
02. marca 2007 15:02:00
linkologia.pl spis.pl

:> dzisiaj 3 dzien odchudzania...  wiec jestem z siebie niezmiernie dumna... mam nadzieje ze dzisiaj tez bedzie pozytywnie i nie bedzie napadu :)  nawet jak  moj luby kupił pianki i draze to nawet nawet kawałeczka we mnie nie wcisnal :P i dobrze :)

mamy taki układ... ja nie bede sie głodzic i przesadzac... a on nie bedzie wciskał mi słodyczy ;)  chociaz ja tak bardzo lubie chodzic z nim do sklepu, kupowac tone niezdrowego zarcia i to zjadac przy filmie :O a on taki chudzy jest... uch uch...

bedzie dobrze ;) moze bede tu czasem zagladac i mowic jak sie trzymam... ;)

20kg : :

linkologia.pl spis.pl

tak sobie czasami wspominam...

to taki bład... zyje wspomnieniem zamiast działac i robic cos z uciekajacym przez palce czasem... a tak to marnuje marnuje marnuje...

nawet mam jedną z wymyslonych teorii ze chłopak chce mnie utuczyc abym została przy nim bo kto zechce taką ogromną babe? no ja znam odpowiedz...

to bardziej w formie zartu... wiem ze mnie Kocha...

nawet blogi nie pomagaja w motywacji... nic... zero... a przytyło mi sie ostatnio 3kg... i nawet to czuje po ubraniach... ech chciałabym sie w sobie zawziac... i byc silną...

bez sensu... nawet mam swiadomosc swojej zguby jutro rano... juz widze talezyk z sałatka wazywna i kanapką...

zeby to był tylko jogurt i herbata...

20kg : :

jak nic nie jem? Komentarze (6)
11. sierpnia 2006 17:56:00
linkologia.pl spis.pl

musze z błędu wyprowadzic... gdybym rzeczywiscie mało jadła to ja byłabym zadowolona! ale ja jem duzo az nad to... i w tym problem ze nie potrafie ograniczyc,..,

20kg : :

Bez tytułu Komentarze (4)
11. sierpnia 2006 13:32:00
linkologia.pl spis.pl

moim podstawowym problemem jest to ze ja tak naprawde nie chce nie jesc... szczerze to nic nie robie w kierunku zeby pozbyc sie kilku kg... no moze rower... ale to rekreacyjnie tylko...

ja jedynie mysle o tym zeby sie pozbyc tego balastu...

sama sobie szkodze... przydałoby sie zajac sobą w koncu i chciec...

ech...

20kg : :

Bez tytułu Komentarze (5)
10. sierpnia 2006 11:02:00
linkologia.pl spis.pl

miałam co chciałam... jest mi niedobrze...

jem ogórka...lubie je... 10kcal/100g... opychac sie mozna...

nie pozwoliłabym abym uzalezniła ie od odchudzania... zeby moje zycie jemu podlegało... bloga mam tu tylko o tym... bo tak łatwiej... a przynajmniej mi sie tak wydaje...

20kg : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627281234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tekilka | zeberka | milusia1234321 | studio-mebli-kuchennych3 | wespazjan-tym | Mailing